۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند(۳خرداد) / بازگشایی خونین وبملت

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 530431
سهامداران بانک ملت بخوانند(۳خرداد) / بازگشایی خونین وبملت

در پایان معاملات بورس امروز، نماد وبملت پس از دو هفته بازگشایی و با افت قیمت مواجه شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، با افت ۲۰.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«وبملت» از ۱۸اردیبهشت، به علت افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شد و تعلیق این نماد به علت عدم رعایت ضوابط افشا دو مرتبه تمدید شد. بازگشایی این نماد در روز گذشته به علت ورود سفارش فروش با حجم‌های نامتعارف از سوی برخی سهامداران به امروز موکول شد. به این ترتیب بازگشایی این نماد امروز در دقایق پایانی بازار انجام شد و سهام بانک ملت را با سقوط ۲۰درصدی مواجه کرد. همچنین این نماد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشت(۵۱۰۸واحد). گفتنی است بانکی‌ها در صدر خروج پول حقیقی‌ها قرار داشتند.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۸۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۲۰.۶درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۹۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۸۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۱۱۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۶۵درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۳۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۲۹میلیون برگه سهم (۷۸درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۶۶میلیون سهم (۲۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت3خرداد