۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۳خرداد) / شستا در دقایق پایانی بازار تغییر رنگ داد

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳
کد خبر: 530422
اگر سهام شستا دارید، بخوانید(۳خرداد) / شستا در دقایق پایانی بازار تغییر رنگ داد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس با رشد اندکی مواجه شد و در لیست نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روزهای گذشته سبز‌پوش شد و ۰.۱درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۳۰تومان آغاز کرد. روند قیمت‌ها در مجموع صعودی پیش رفت و تا محدوده ۹۸۰تومان نیز رسید. در نهایت این نماد در محدوده ۹۶۰تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد علی رغم اینکه در ابتدای معاملات با افت قیمت رو به رو شده بود اما بالاخره پس از سه روز افت متوالی سبزپوش شد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۹,۶۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۲درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن بیش از ۳۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹,۵۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به بیش از ۳۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۷درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۲۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۱میلیون برگه سهم(۹۴میلیون) را  افراد حقیقی و دو میلیون برگه سهم(۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا3خرداد