۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۱خرداد۱۴۰۰ / افزایش سرمایه ۴۰درصدی فولاد به تصویب رسید

۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 529818
کدال‌نگر  ۱خرداد۱۴۰۰ / افزایش سرمایه ۴۰درصدی فولاد به تصویب رسید

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. سکارون اعلام نمود در نظر دارد املاک خود را از طریق مزایده به فروش برساند. خمحور در ۱۲ماهه منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰ مبلغ ۵۸۲ریال سود به ازای هر سهم محقق نمود که این میزان نسبت دوره مشابه قبلی، ۳,۵۳۸درصد افزایش داشته است.

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۱ خرداد ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«سبزوار»: شرکت سیمان لارسبزوار اعلام کرد سرمایه شرکت سنجش سهام سیمان سبزوار  از مبلغ ۴٠٠میلیارد ریال به ١,٧۵٠میلیارد ریال سهم ١,٠٠٠ریالی از محل مطالبات حال شده افزایش یافت و بموجب مدارک پیوست در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

«فولاد»: هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزایش سرمایه ۴٠درصدی این شرکت از محل سود انباشته، اندوخته را مورد تصویب قرار داد.

اطلاعیه‌ها

«خفنر»: شرکت فنر سازی خاور اعلام نمود قیمت انواع فنرهای تعلیق خودروهای سبک و سنگین و فنرهای مورد مصرف در صنایع ریلی افزایش یافته است.

«بجهرم»: شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در خصوص صورت‌های مالی منتشر شده شفاف سازی نمود.

«سکارون»: شرکت سیمان کارون اعلام نمود در نظر دارد املاک خود را از طریق مزایده به فروش برساند.

«وصندوق»: شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز بهره برداری ازپروژه پتروشیمی مسجد سلیمان خبر داد.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«وتوکا»: شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٩٣٧ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ١٠٨درصدی داشته است. گفتنی است جمع درآمدهای عملیاتی با رشد ١٠۶درصدی به ۴١۴میلیارد تومان رسید.

«غاذر»: شرکت کشت و صنعت پیاذر در ٢ ماهه منتهی به اردیبهشت ١۴٠٠ حدود هشت میلیارد تومان درآمد داشت.

«پخش»: شرکت پخش البرز در اردیبهشت ١۴٠٠ حدود ۶٠٧میلیارد تومان درآمد کسب نمود.

«خمحور»: شرکت تولید محور خودرو در  ۱۲ماهه منتهی به ۹۹/۱۲/۳۰  مبلغ ۵۸۲ریال سود به ازای هر سهم محقق نمود که این میزان نسبت دوره مشابه قبلی، ۳۵۳۸درصد افزایش داشته است.

«تاصیکو»: شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در اردیبهشت ماه حدود هفت میلیارد تومان از معاملات خود سود کسب نمود. ارزش پرتفوی بورسی این شرکت نیز در این ماه هزار و ۵٧۶میلیارد تومان افزایش داشت.

«اتکام»: شرکت بیمه اتکایی امین در مدت ٨ ماهه منتهی به اردیبهشت حدود ١٢۵میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره شناسایی نمود.

«سخزر»: شرکت سیمان خزر در اردیبهشت ١۴٠٠ حدود ۴٣میلیارد تومان فروش داشت. همچنین فروش دو ماهه این شرکت ٧۶میلیارد تومان می‌باشد.

«قاروم»: شرکت قند ارومیه در ٩ ماهه منتهی به فروردین ١۴٠٠ برای هر سهم ٣,٠٢۶ریال سود محقق کرد.

«سباقر»: شرکت سیمان باقران در دو ماهه منتهی به اردیبهشت ١۴٠٠ حدود  ٢۴میلیارد تومان فروش  داشته است که ١٠میلیارد تومان متعلق به ماه اردیبهشت می‌باشد.