۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۲۸اردیبهشت) / حضور پررنگ حقوقی ها در سمت خریداران برکت

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷
کد خبر: 528832
اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۲۸اردیبهشت) / حضور پررنگ حقوقی ها در سمت خریداران برکت

در پایان معاملات بورس امروز، سهام برکت افت کرد و با خروج افراد حقیقی مواجه شد.

 اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت ۲.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» در همان دقایق ابتدایی بازار به صف فروش ۱۱میلیونی نشست. پس از چند دقیقه این صف جمع‌آوری شد و قیمت خرید و فروش این سهام رو به بالا حرکت کرد و تا محدوده ۲۶۵۰تومان هم رسید اما دوباره روند نزولی در پیش گرفت و در نهایت در محدوده ۲۵۵۰تومان به معاملات خود پایان داد. این نماد در دو روز پایانی هفته گذشته با رشد مواجه شد اما در سه روز کاری گذشته مانند امروز با افت قیمت رو به رو شد. همچنین سهام گروه دارویی برکت با خروج پول ۷۵میلیارد تومانی از طرف افراد حقیقی در صدر خروج پول قرار گرفت. گفتنی است اکثر هم‌گروهی‌های این نماد نیز سرخ‌پوش شدند.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۲۵,۳۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۲.۸درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۵,۴۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۱۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۵۹درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و ۴۱درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت28اردیبهشت