۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال نگر ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰ / بجهرم سود ۳۵۳درصدی برای هر سهم ساخت

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبر: 527958
کدال نگر ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰ / بجهرم سود ۳۵۳درصدی برای هر سهم ساخت

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایه «رتاپ» و «ورفاه»، مجمع عمومی عادی سالیانه «سپیدار» و گزارش ۱۲ماهه «بجهرم» و «غشهد» از مهم‌ترین اطلاعیه‌هایی است که در این گزارش بررسی می‌شود.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«رتاپ»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از ثبت افزایش سرمایه ۶۴درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته خبر داد.

«وسین»: مجمع شرکت بیمه سینا با افزایش سرمایه ۲۹۲درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.

«ورفاه»: مجمع شرکت بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه ۷۲۶درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا در ارتباط با زمانبندی پرداخت سود سال منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ اعلام کرد که سود همه سهامداران اعم از حقیقی و حقوقی(به جز سهامداران عمده) از تاریخ ۲۶خرداد پرداخت خواهد شد. 

«بزاگرس»: نیروگاه زاگرس کوثر، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از برگزاری مناقصه با موضوع ساخت و بهره‌برداری یک ساله از نیروگاه ۵ مگاواتی خورشیدی خبر داد.

«وبرق»: شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران هیچ گونه مجوزی در خصوص راه اندازی رمزارز از سوی بانک مذکور صادر نگردیده است و نیز استفاده از رمزارزها در مبادلات داخلی مجاز نیست.

«سنیر»: شرکت سیمان‌ سفید نی‌ریز زمانبندی پرداخت سود سال منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹ را اعلام کرد. به این ترتیب سود سهام همه سهامداران از تاریخ ۱مهر ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد.

«غبشهر»: در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، سهامدار عمده شرکت صنعتی بهشهر با افزایش سرمایه این شرکت از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) و سود انباشته موافقت کرد.

اطلاعیه دعوت به مجامع

«افرا»: شرکت افرانت که سهامداران را در تاریخ ۱۲خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. ابتدا قرار بود این جلسه در تاریخ ۵خرداد برگزار شود اما آن جلسه لغو و به این تاریخ موکول شد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های، مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«پخش»: شرکت پخش البرز سهامداران را در تاریخ ۵خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد. همچنین این شرکت در همین تاریخ از برگزاری دو مجمع عمومی فوق العاده در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه خبر داد.

«سپیدار»: شرکت سپیدار سیستم آسیا سهامداران را در تاریخ ۴خرداد به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«ثاژن»: شرکت سخت آژند سهامداران را در تاریخ ۲۶اردیبهشت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در خصوص انتخاب حسابرس و بازرس قانونی دعوت کرد.

گزارش‌های دوره‌ای

«کازرو»: پتروشیمی کازرون اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش سود خالص هر سهم نسبت به دوره مشابه با ۴۴درصد افت رو به رو شده است.

«درهآور»: شرکت دارویی ره آورد تامین، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۹۱درصد، سود ناخالص ۱۸۹درصد و سود خالص هر سهم ۲۲۷درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

«پشاهن»: شرکت تولیدی پلاستیک شاهین، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۸۵درصد، سود ناخالص ۲۸۷درصد و سود خالص هر سهم ۶۶درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

«بجهرم»: شرکت وسعه مولد نیروگاهی جهرم، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۴۴درصد، سود ناخالص ۱۹۵درصد و سود خالص هر سهم ۳۵۳درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است.

«غشهد»: شرکت شهد ایران، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۲۰۶درصد، سود ناخالص ۲۳۰درصد افزایش و سود خالص هر سهم ۷۷درصد نسبت به دوره گذشته کاهش یافته است.

«زدشت»: شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۹درصد، سود ناخالص ۴درصد افزایش و سود خالص هر سهم ۷درصد نسبت به دوره گذشته کاهش یافته است.