امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۲درصد از کل سهام کاشی الوند معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۸۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شبندر»، «فملی»، «برکت» و «وپاسار» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش ۱۳۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام توکاریل (توریل) پس از بازگشایی ۳۲درصد افت قیمت را تجربه کرد و سهام داروسازی زهراوی (دزهراوی) با افت ۱۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۴۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۲درصد از کل سهام کاشی الوند (کلوند) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۶.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.02.25

رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.25