۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۲۵اردیبهشت) / امید سهامداران برکت ناامید شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲
کد خبر: 527922
اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۲۵اردیبهشت) / امید سهامداران برکت ناامید شد

در پایان معاملات بورس امروز، سهام برکت افت کرد و به رشد خود پایان داد.

 اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت ۳.۷درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهامداران «برکت» در همان دقایق ابتدایی بازار ، این نماد را به صف فروش کشاندند اما طولی نکشید که این صف برچیده شد و معاملات به صورت متعادل ادامه پیدا کرد. قیمت خرید و فروش این سهام رو به بالا حرکت کرد و تا محدوده ۲۸۵۰تومان هم رسید اما دوباره روند نزولی در پیش گرفت و در نیمه دوم معاملات به صف فروش نشست. در نهایت این نماد در اولین روز هفته بازار را با صف فروش هشت میلیونی ترک کرد. این نماد بر خلاف امروز، در دو روز کاری گذشته با رشد قیمت مواجه شد. همچنین سهام گروه دارویی برکت با خروج پول هفت میلیارد تومانی از طرف افراد حقیقی مواجه شد. گفتنی است اکثر هم‌گروهی‌های این نماد نیز سرخ‌پوش شدند.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۲۷,۰۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۷,۳۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۱۱۵میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۳درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و هفت درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت25اردیبهشت