۰ نفر

آخرین وضعیت سهام بانک ملت از زبان مدیر نظارت سازمان بورس

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳
کد خبر: 527457
آخرین وضعیت سهام بانک ملت از زبان مدیر نظارت سازمان بورس

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ما پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهیم تا ابهامات سود تسعیر توسط بانک ملت برطرف شود. به محض رفع ابهامات نماد بانک ملت به سرعت باز می‌شود. سازمان بورس در راستای صیانت از حقوق و منافع سهامداران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سنا، محسن انصاری، مدیرنظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با بورسان درباره وضعیت نماد بانک ملت می‌گوید: وبملت بعد از انتشار اطلاعیه شفاف‌سازی در پی تغییر نرخ تسعیر ارز متوقف شد. روز گذشته جلسه‌ای در سازمان بورس با محوریت شفاف‌سازی سود تسعیر ارز بانک ملت برگزار شد. اما توضیحات مسئولان بانک برای سازمان بورس قانع کننده نبود و به همین دلیل وبملت متوقف ماند.

انصاری در ادامه گفت: دیروز برای بانک ملت کنفرانس اطلاع‌رسانی برگزار شد تا تحلیلگران و نهادهای مالی سوالات و ابهامات خود را بپرسند و شرکت هم طی دو روز کاری باید پاسخ‌ها را بدهد. سازمان بورس مکاتبات زیادی با دستگاه‌های مختلف درباره مالیات سود حاصل از تسعیر ارز بانک‌ها داشته است.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه افزود: ما پیگیری‌های خود را ادامه می‌دهیم تا ابهامات سود تسعیر توسط بانک ملت برطرف شود. به محض رفع ابهامات نماد بانک ملت به سرعت باز می‌شود. سازمان بورس در راستای صیانت از حقوق و منافع سهامداران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.