امروز معامله‌گرها ۲۱۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۴.۳درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری اعتبار ایران معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۲۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «فولاد»، «خساپا»، «کزغال» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام شرکت‌های حمل و نقل توکا (حتوکا) و دارویی ره‌آورد تامین (درهآور) با افت ۲۹.۵درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۶۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۴۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۳درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری اعتبار ایران (واعتبار) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۷نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.02.21

رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.21