سهام فولاد مبارکه اصفهان رشد قابل توجهی کرد و بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بر جای گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند روز گذشته سبزپوش شد و حدود پنج درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۲۳۰تومان آغاز کرد. همگام با ادامه یافتن معاملات متعادل، قیمت خرید و فروش این سهام به حدود ۱۲۷۰تومان هدایت شد و دقایق کوتاهی نیز به صف خرید نشست. این صف چند مرتبه عرضه شد اما دوباره به صف خرید نشست و در نهایت بازار را با صف خرید دو میلیونی ترک کرد. گفتنی است امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ورود پول حقیقی‌ها را از آن خود کرد و این نماد نیز با ۳۶میلیارد تومان دومین نماد با بیشترین ورود پول بود. همچنین «فولاد» امروز بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل بر جای گذاشت(۳۳۴۳واحد).

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۷۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۶درصد افزایش یافته است. همچنین تنها حدود ۱۳۹میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۶۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۱۷۶میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۸۸درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۳میلیون برگه سهم(۶۷درصد) را اشخاص حقیقی و ۴۵میلیون برگه سهم(۳۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد21اردیبهشت