امروز معامله‌گرها ۳۷۰میلیارد تومان سهام حق تقدم بانک کارآفرین خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۲۱.۸درصد از کل سهام وکارح معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وکارح»، «فملی»، «شپنا»، «خودرو» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۷۰میلیارد تومان سهام حق تقدم بانک کارآفرین دست به دست شد، ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام دارویی ره‌آورد تأمین (درهآور) پس از بازگشایی ۳۷درصد افت قیمت را تجربه کرد. همچنین سهام کاشی الوند (کلوند) با افت ۵۶درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که ۶۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۵۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲۱.۸درصد از کل سهام وکارح معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۹.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت  سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.20

بیشترین ارزش معاملات 00.02.20