۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۲۰اردیبهشت) / وضعیت معاملات اپال در روز سبزپوشی شاخص کل

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 526855
اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۲۰اردیبهشت) / وضعیت معاملات اپال در روز سبزپوشی شاخص کل

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس حدود یک درصد رشد کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود یک درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«اپال» معاملات امروز خود را تقریبا متعادل و در محدوده ۱۷۲۰تومان رقم زد. در نیمه دوم بازار خرید و فروش این سهام در قیمت‌های بالاتری صورت گرفت و به محدوده ۱۷۶۰تومان هم رسید. همچنین تعداد قابل توجهی از هم‌گروهی‌های این نماد نیز سبزپوش شدند.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۷,۵۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۱.۸درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۱۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۷,۳۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به حدود ۱۷میلیارد تومان رسید. همچنین ۲۸درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و ۷۲درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، حدود هفت میلیون برگه سهم‌(۶۷درصد) را افراد حقیقی و حدود سه میلیون برگه سهم(۳۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه ۶اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه ۱۳اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه ۱۶اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز ۲۶اسفند رشد کرد. سپس این نماد آخرین روز بورس ۹۹ را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال۱۴۰۰ را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد و پس از آن سبز پوشید. این نماد هفته جاری را با رشد قیمت آغاز کرد و تا امروز نیز سبزپوش باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اپال20اردیبهشت