۰ نفر

با اطلاعیه سمات؛

اطلاعات فرآیندهای تسویه معاملات کالایی به روز شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷
کد خبر: 526590
اطلاعات فرآیندهای تسویه معاملات کالایی به روز شد

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اطلاعات مرتبط به فرآیندهای تسویه معاملات کالایی را به روز کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص به روز رسانی اطلاعات فرآیندهای تسویه معاملات کالایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به رشد معاملات در بورس‌های کالایی و توسعه ابزارهای جدید در این بورس‌ها شامل اوراق سلف موازی استاندارد، اوراق گواهی سپرده کالایی و گواهی ظرفیت، دسترسی سریع به آخرین اطلاعات مربوط به عملیات هر یک از بازارها و ابزارهای مذکور یکی از نیازمندی های مهم فعالان این بازار بوده است.

در همین زمینه مدیریت تسویه معاملات کالایی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به منظور تسهیل دسترسی فعالان این بازارها به اطلاعات مربوط به فرآیندهای این مدیریت شامل تودیع تضامین و تسویه معاملات، فرم‌ها و مدارک مربوطه، معرفی شماره حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی جهت واریز وجوه، مواعد تسویه ابزارهای مختلف، دستورالعمل‌‌های مربوطه، محتوای آموزشی و اطلاعات تماس با کارشناسان بخش‌های مختلف اقدام به به روز رسانی صفحه مربوط به خود در وب سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه کرد.

بر این اساس کلیه اطلاع‌رسانی‌های لازم در حوزه عملیات مدیریت امور تسویه معاملات کالایی از این طریق صورت خواهد گرفت.

همچنین علاقمندان می‌توانند جهت دسترسی به اطلاعات مذکور در وب سایت این شرکت و به قسمت خدمات/تسویه وجوه معاملات/ مدیریت امور تسویه معاملات کالایی و یا به نشانی اینترنتی https://csdiran.ir/pages?page=Settlement مراجعه کنند.