۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک پاسارگاد بخوانند(۱۹اردیبهشت) / حمایت حقوقی از وپاسار همگام با افت ۱.۵درصدی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبر: 526580
سهامداران بانک پاسارگاد بخوانند(۱۹اردیبهشت) / حمایت حقوقی از وپاسار همگام با افت ۱.۵درصدی

سهام بانک پاسارگاد امروز با افت قیمت ۱.۵درصدی مواجه شد و شاهد بیشترین خروج پول بود. همچنین در معاملات امروز حقوقی‌ها ۱۳۰میلیون سهم خریداری کردند.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام بانک پاسارگاد، برخلاف ۱۳روز گذشته با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

معاملات امروز «وپاسار» متعادل و در محدوده ۱۶۲۰تومان آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی بازار به صف فروش نشست اما مدتی نگذشت که برچیده شد. پس از آن معاملات متعادل ادامه یافت و به محدوده ۱۶۶۰تومان هدایت شد. گفتنی است بانکی‌ها امروز شاهد بیشترین خروج پول افراد حقیقی بودند که نماد بانک پاسارگاد با ۱۲۲میلیارد تومان بیشترین خروج پول را داشت. این درحالی است که همین نماد روز گذشته شاهد ورود پول بود.

سهام بانک پاسارگاد در آخرین معاملات خود، عدد ۱۶,۷۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به آخرین روز معاملاتی، ۰.۵درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۶۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۶,۳۹۰ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته رشد چشمگیری داشته و ۱۴۶درصد افزایش یافته است که این مقدار در ماه‌های اخیر مشاهده نشده بود.

ارزش معاملات امروز «وپاسار» از ۲۶۱میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۱۸درصد از سهام بانک پاسارگاد را حقیقی‌ها و ۸۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۳میلیون برگه سهم (۶۵درصد)را اشخاص حقیقی و تعداد ۵۶میلیون سهم (۳۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

وپاسار19اردیبهشت