۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۱۸اردیبهشت۱۴۰۰ / جهش ۳۳۲درصدی سود خالص بیمه پاسارگاد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 526326
کدال‌نگر ۱۸اردیبهشت۱۴۰۰ / جهش ۳۳۲درصدی سود خالص بیمه پاسارگاد

نمادهای«چخزر»، «وایران»، «ارفع»، «وبوعلی» و «ولملت» برنامه تقسیم سود خود را اعلام کردند، «دامین» افزایش سرمایه ۱۹۰درصدی خود را ثبت کرد و «بپاس» و «سخوز» صورت‌های مالی سالانه خود را منتشر کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ کدال‌نگر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشر شده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«فروی»: شرکت ذوب روی اصفهان سهامدارانش را به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق‌العاده دعوت کرد.

«دامین»: شرکت داروسازی امین، از ثبت افزایش سرمایه ۱۹۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

اطلاعیه‌ها

«وملل»: شرکت اعتباری ملل، از محکومیت شرکت‌های موسسه ملل به میلغ ۵۰۲ میلیارد ریال در خصوص واگذاری سهام شرکت های بی ان ام، پارس کامیره، رژایران و بهبود نگاه میلاد خبر داد.

«تمحرکه»: شرکت ماشین سازی نیرو محرکه از اعقاد قرارداد ساخت، نصب و راه‌اندازی زنجیر کانوایر با شرکت پارس خودرو خبر داد.

«وشهر»: بانک شهر از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده فروش ۴۲۸رقبه از املاک مازاد این بانک خبر داد. با این وجود بانک شهر اعلام کرد سه واحد ملک جمعا به ارزش حدودی۱۱۰میلیارد تومان به فروش رسانده است.

پرداخت سود

«مفاخر»: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، برای هر سهم ۸۴۵ریال سود محقق کرده‌است که ۵۰۰ریال از آن را ، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«حآسا»: بنابر اعلام شرکت آسیا سیر ارس، این شرکت در سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰، به ازای هر سهم ۲۴۱ریال سود کسب کرده است و ۹۰ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«چخزر»: شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، برنامه زمان‌بندی پرداخت سود شرکت را اعلام کرد که طبق آن، سود سهامداران زیر یک درصد این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۰۱ و سهامداران بیش از یک درصد از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۰۱، پرداخت خواهد شد.

«وایران»: شرکت لیزینگ ایرانیان اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۰۱ الی ۱۴۰۰.۱۰.۳۰، به شماره حساب‌های اعلام‌شده آن‌ها واریز خواهد شد.

«ارفع»: بنابر اعلام شرکت آهن و فولاد ارفع، سود سهامداران حقیقی که مالک یک تا ۱۲میلیون برگه سهم ارفع هستند، از تاریخ ۱۴۰۰.۰۵.۱۰و سود سهامداران حقیقی با تعداد سهم بیشتر از ۱۴۰۰.۰۹.۰۱، به شماره حساب‌های اعلام‌شده آن‌ها در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«وبوعلی»: شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی اعلام کرد سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۱.۳۰ این شرکت به شماره حساب‌های اعلام شده سهامداران واریز خواهد شد.

«ولملت»: شرکت .اسپاری ملت اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند بسته به تعداد سهام خود؛ از ابتدای مهر ماه تا انتهای دی ماه ۱۴۰۰، سود سهام سال مالی منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ را دریافت کنند. 

صورت‌های مالی

«بپاس»: شرکت بیمه پاسارگاد، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «بپاس» طی یک سال گذشته دو هزار و ۵۶۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۳۳۲درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم بپاس ۲,۵۰۸ریال رقم خورد.

«واعتبار»: شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۱.۳۱ را منتشر کرد که طبق آن «واعتبار» طی این مدت حدود ۱۰۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نشان از افزایش ۳۷۳درصدی این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارد.

«سخوز»: شرکت سیمان خوزستان، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که بر اساس آن، این شرکت طی مدت ذکر شده حدود ۳۶۰میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نشان از افزایش ۲۵۲درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد.