۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام اپال دارید، بخوانید(۱۸اردیبهشت) / سبزپوشی کم جان اپال ادامه یافت

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
کد خبر: 526268
اگر سهام اپال دارید، بخوانید(۱۸اردیبهشت) / سبزپوشی کم جان اپال ادامه یافت

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس حدود یک درصد رشد کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود ۰.۱درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«اپال» معاملات امروز خود را تقریبا متعادل رقم زد. این نماد در اولین روز هفته به رشد اندک خود ادامه داد. در حالی که هم‌گروهی‌های این نماد همگی سرخ‌پوش شدند.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۷,۱۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۰.۱درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۷,۱۹۰ ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به حدود ۱۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۱۰درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و ۹۰درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، حدود پنج میلیون برگه سهم‌(۸۴درصد) را افراد حقیقی و حدود یک میلیون برگه سهم(۱۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه ۶اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه ۱۳اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه ۱۶اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز ۲۶اسفند رشد کرد. سپس این نماد آخرین روز بورس ۹۹ را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال۱۴۰۰ را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد و پس از آن سبز پوشید. این نماد هفته جاری را با رشد قیمت آغاز کرد و سبزپوش باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اپال18اردیبهشت