۰ نفر

تحلیل روزانه پالایشی‌ها؛

عملکرد پالایشی‌ها زیر ذره بین / پالایشی‌ها صف نشین شدند

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبر: 525211
عملکرد پالایشی‌ها زیر ذره بین / پالایشی‌ها صف نشین شدند

پرچمداران پالایشی با پایداری در صفوف فروش با زیان همراه شدند و فروشندگان را منتظر گذاشتند.

برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شبندر»، «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت زیان سه درصدی در روند نزولی باقی ماندند.

شبندر

شرکت پالایش نفت بندرعباس امروز با افت سه درصدی قیمت ۲۰,۳۴۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از ۴۹۶میلیون برگه سهم عبور کرد.

شبندر امروز از ابتدای معاملات به صف فروش نشست و در نهایت با صف فروش حدود ۱۲میلیون واحدی به معاملات خود پاین داد. این نماد در آخرین معاملات خود، عدد ۲۰,۹۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد کاهش یافته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

شبندر

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت افت سه درصدی در صف فروش باقی ماند و در نهایت با صفی بیش از ۳۲میلیون واحد به معاملاتش پایان داد.

شتران در آخرین معاملات خود با افت دو درصدی قیمت ۸,۳۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود ۱۵میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت ۸,۱۴۰ریال به اسقبال روز آینده رفت.

شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی حدود دو میلیون برگه سهم، میان حقوقی‌ها دست به دست شد.

شتران

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با افت سه درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با افت کمی نسبت به روز گذشته قیمت ۲۵,۴۲۰ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.

شبیرز

شپنا

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۵۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود دو میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۲۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم دو میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  ۱۰۰درصد از سهام شپنا را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

گفتنی است شپنا نیز مانند سایر نمادهای پالایشی با پایداری در صف فروش کام سهامداران خود را تلخ کرد.

شپنا