۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند (۸اردیبهشت) / حجم معاملات مشکوک به ابطال

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸
کد خبر: 524024
سهامداران بانک ملت بخوانند (۸اردیبهشت) / حجم معاملات مشکوک به ابطال

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد ۵.۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد ۵.۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«وبملت» معاملات امروز خود را متعادل آغاز کرد و پس از دقایقی به صف خرید سنگینی نشست. طولی نکشید که این صف عرضه شد و معاملات به صورت متعادل ادامه یافت. اما در ساعت پایانی بازار دوباره به صف خرید نشست و آخرین روز هفته را با صف خرید ترک کرد. گفتنی است بیشترین ورود پول افراد حقیقی با ۹۰میلیارد تومان نیز به نام این نماد ثبت شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۵۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۶درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۵۴۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۴,۴۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۲۴۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۲درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۵۹۴میلیون برگه سهم (۵۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۸۴میلیون سهم (۴۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. گفتنی است که مجموع برگه سهم‌هایی که در سایت tsetmc ثبت شده است با حجم معاملات فاصله زیادی دارد و احتمال دارد بخشی از معاملات این نماد در حال ابطال باشد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت8اردیبهشت