امروز معامله‌گرها ۲۴۰میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۱.۹درصد از کل سهام سیمان‌ داراب‌ معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وبملت»، «خساپا»، «خودرو»، «وتجارت» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۲۴۰میلیارد تومان سهام بانک ملت دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که ۶۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۵۵۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۹درصد از کل سهام سیمان‌ داراب‌ (ساراب) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۶.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هشت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.02.08رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.08