امروز معامله‌گرها ۲۲۰میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱.۶درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری توسعه ‌و عمران استان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۲۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «شپنا»، «فولاد»، «فملی» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۲۰میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۶۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۵۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۶درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری توسعه ‌و عمران استان کرمان معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۰.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۵نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.02.07

رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.07