۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران خساپا بخوانند (۷اردیبهشت) / سهام سایپا تصمیمی برای صعود ندارد؟

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 523702
سهامداران خساپا بخوانند (۷اردیبهشت) / سهام سایپا تصمیمی برای صعود ندارد؟

در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و مانند روزهای گذشته سرخ‌پوش شد. همچنین خساپا شاهد ورود سه میلیارد تومانی حقیقی‌ها در معاملات امروز بود.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«خساپا» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۱۹۵تومان آغاز کرد. اما در همان دقایق ابتدایی بازار به صف فروش نشست. این صف دقایقی بعد برچیده شد. این اتفاق یک بار دیگر هم تکرار شد. پس از آن معاملات متعادل ادامه یافت تا اینکه دوباره در دقایق پایانی بازار به صف فروش نشست. گفتنی است این نماد به جز دو روز ابتدایی سال ۱۴۰۰ تا کنون سرخ‌پوش بوده است. همچنین این نماد علی رغم افت قیمت شاهد ورود پول اندک حقیقی‌ها بود.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۹۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۲.۵درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از یک میلیارد برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۹۴۰ریال آغاز خواهد کرد. گفتنی است حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته ۳۸۰درصد افزوده شده است.

ارزش معاملات امروز «خساپا» به رقم ۲۲۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، یک میلیارد برگه سهم (۹۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۰میلیون سهم (۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا