۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۶اردیبهشت) / شستا هم سبزپوش شد

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
کد خبر: 523457
اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۶اردیبهشت) / شستا هم سبزپوش شد

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود سه درصد رشد کرد و به عنوان سومین نماد با تاثیر مثبت بر شاخص کل شناخته شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روزهای گذشته سبز پوشید و بیش از دو درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۱۰۰تومان آغاز کرد. روند قیمت‌ها در معاملات این نماد صعودی بود و تا ۱۱۶۰تومان نیز معامله شد. این نماد امروز به عنوان سومین نماد با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل ثبت شد(۱۰۲۱واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۳۶۰ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۵درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن بیش از ۷۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۲۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۸۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۴درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۵۵میلیون برگه سهم‌(۷۸درصد) را افراد حقیقی و ۱۵میلیون برگه سهم(۲۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا6اردیبهشت