امروز معامله‌گرها ۲۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱.۱درصد از کل سهام برکت معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هزار و ۳۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «فملی»، «فولاد»، «شستا» و «وپاسار» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۲۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش ۷۷میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۲۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۲۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «مواد و محصولات دارویی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۱درصد از کل سهام برکت معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۵۰.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۰نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.02.05

رتبه بندی ارزش معاملات 00.02.05