۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۵اردیبهشت) / افت سه درصدی شستا

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۸
کد خبر: 523177
اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۵اردیبهشت) / افت سه درصدی شستا

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در معاملات امروز بورس حدود سه درصد افت کرد و به عنوان چهارمین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل شناخته شد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مانند روز گذشته سرخ پوشید و حدود سه درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۱۰۰تومان آغاز کرد. با این حال در نیمه دوم بازار داد و ستد‌ها در کمترین قیمت‌ها صورت گرفت و مانند روز گذشته منجر به صف فروش شد. این نماد بازار را با صف فروش چهار میلیونی ترک کرد. این نماد امروز به عنوان چهارمین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص کل ثبت شد(۱۱۰۱واحد).

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۹۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود سه درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن ۵۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۵۹میلیارد تومان رسید. همچنین ۳۶درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۶۴درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۵۰میلیون برگه سهم‌(۹۴درصد) را افراد حقیقی و سه میلیون برگه سهم(۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا5اردیبهشت