۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۳اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش هزار و ۵۴۶درصدی سود خالص بیمه البرز

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبر: 522713
کدال‌نگر ۳اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش هزار و ۵۴۶درصدی سود خالص بیمه البرز

افزایش سرمایه ۴۵درصدی «تملت» توسط حسابرس قانونی تایید شد؛ سود خالص «شوینده» با افزایش ۱,۱۴۰درصدی به ۷۹میلیارد تومان رسید و «کی بی سی»، «سفانو»، «مفاخر» و «کدما» زمان بندی پرداخت سود خود را اعلام کردند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سهیل بانی؛ کدال‌نگر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«تملت»: حسابرس قانونی شرکت تامین سرمایه بانک ملت، افزایش سرمایه ۴۵درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را تایید کرد.

«وتوشه»: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری پارس توشه با افزایش سرمایه ۲۲۰درصدی این شرکت از محل سود انباشته موافقت کرد.

اطلاعیه‌ها

«خکار»: شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران)، از افزایش بیش از ۱۰درصدی در نرخ مجموعه های اویل ماژول ، واتر پمپ، دریچه هوا و منیفولد پلاستیکی خبر داد.

پرداخت سود

«زپارس»: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۹.۳۰، برای هر سهم ۲,۸۷۳ریال سود محقق کرده‌است که ۵۷۵ریال از آن را به ازای هر سهم، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«کی بی سی»: شرکت کی بی سی، برنامه زمان‌بندی پرداخت سود شرکت را اعلام کرد که طبق آن، سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۰۱ الی ۱۴۰۰.۰۸.۳۰ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«سفانو»: شرکت سیمان فارس نو اعلام کرد، سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ ۱۴۰۰.۰۳.۲۴ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«کدما»: بنابر اعلام شرکت معدنی دماوند، سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۰.۰۲.۰۶ الی ۱۴۰۰.۰۳.۰۶ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«مفاخر»: شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی سود سهام سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را از تاریخ ۱۴۰۰.۰۷.۰۱، به حساب‌های اعلام شده سهامداران حقیقی خود واریز خواهد کرد.

صورت‌های مالی

«البرز»: سود خالص بیمه البرز در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با افزایش هزار و ۵۴۶درصدی نسبت به سال مالی گذشته، به هزار و ۶۸۳میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت به ازای هر سهم خود ۱,۱۶۷ریال سود محقق کرد.

«غاذر»: شرکت کشت و صنعت پیاذر، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «غاذر» طی یک سال گذشته ۱۳میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۱۲۰درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم غاذر ۸۲۶ریال رقم خورد.

«سبجنو»: شرکت سیمان بجنورد، صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن «سبجنو» طی یک سال گذشته ۱۲۸میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نسبت به سال گذشته  ۶۲درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم تمدن به ۳,۲۶۶ریال رسید.

«ولنوین»: لیزینگ اقتصاد نوین، صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «ولنوین» طی یک سال گذشته ۱۱۲میلیون تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است. این عدد نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۳۶درصد افزایش یافته است. به این ترتیب سود خالص هر سهم حاریا ۳۷۴ریال رقم خورد.

«غچین»: مجتمع کشت و صنعت چین چین، صورت‌های مالی ۹ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد که طبق آن این شرکت در این مدت ۷۵میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۷درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هر سهم غچین به ۸۹۴ریال رسید.

«شوینده»: شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، صورت‌های مالی سه ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ را منتشر کرد. طبق این اطلاعیه، «شوینده» طی یک سال گذشته ۷۹میلیارد تومان سود خالص، شناسایی کرده ‍‌است که حاکی از افزایش ۱,۱۴۰درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته دارد. به این ترتیب سود خالص هر سهم شوینده ۷۹۳ریال رقم خورد.

«سغرب»: سود خالص شرکت صنایع سیمان غرب در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰، با افزایش ۷۹درصدی نسبت به سال مالی گذشته، به ۷۴میلیارد تومان رسید. همچنین این شرکت به ازای هر سهم خود ۱,۴۸۷ریال سود محقق کرد.