۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۱اردیبهشت) / افت سه درصدی برکت

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 522282
اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۱اردیبهشت) / افت سه درصدی برکت

در پایان معاملات بورس امروز، سهام برکت در اولین روز از تغییر دوباره دامنه نوسان توانست بیش از دو درصد افت کند. همچنین تعدادی از سهامداران این نماد برای فروش سهام خود صف کشیدند.

 اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت ۲.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» معاملات خود را متعادل و در محدوده قیمتی ۳۱۶۰تومان آغاز کرد. در همان ۳۰دقیقه ابتدایی بازار، دقایقی به صف فروش نشست. اما این صف پایدار نبود و طولی نکشید که برچیده شد. همان طور که از آخرین معاملات روز گذشته این نماد صف فروش سهامداران انتظار می‌رفت، پس از دقایقی دوباره به صف فروش نشست. به این ترتیب سهام گروه برکت آخرین روز هفته را با صف فروش ۱۳میلیونی به پایان برد. 

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۳۱,۳۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۳میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۱,۴۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۴۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۳درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و هفت درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، اکثر برگه سهم‌ها را اشخاص حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت1اردیبهشت