۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند (۳۰فروردین) / رشد دو درصدی وبملت در آخرین معاملات

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبر: 521751
سهامداران بانک ملت بخوانند (۳۰فروردین) / رشد دو درصدی وبملت در آخرین معاملات

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد ۰.۷درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با رشد ۰.۷درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت که در روز گذشته به صف فروش نشست، امروز متعادل معامله شد. معاملات این سهام از محدوده ۳۹۰تومان شروع شد و در دقایقی از ۴۰۰تومان نیز عبور کرد. به صورت کلی در معاملات امروز سهام بانک ملت، قیمت‌ها روندی صعودی داشت. این روزها که بازار سهام شاهد خروج پول حقیقی‌هاست، «وبملت» سومین نماد با بیشترین خروج پول حقیقی‌ها بود. گفتنی است این نماد سه روز آخر هفته گذشته سبزپوش شد و در هفته جاری پس از تجربه دو روز سرخ‌پوشی، امروز دوباره با رشد مواجه شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۰۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۴۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۹۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۹۷میلیارد تومان رسید. همچنین ۴۷درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۵۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۱۹میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۵میلیون سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت30فروردین