۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سراشیبی بانکی‌ها در روزهای سرخ بورس تهران/ خط صاف ضربان نمادهای بانکی‌

۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبر: 521524
سراشیبی بانکی‌ها در روزهای سرخ  بورس تهران/ خط صاف ضربان نمادهای بانکی‌

بانکی‌ها در معاملات امروز بیشترین ارزش معاملات و خروج پول بازار را از آن خود کردند. همچنین نمادهای بانک تجارت، صادرات و ملت با صف فروش رو به رو شدند.

اقتصاد‌آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در دومین روز از آخرین هفته فروردین ۱۴۰۰، شاخص گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با ۷۳واحد افت معادل یک درصد مواجه شد و به رقم ۶هزار و ۹۲۲واحد رسید. گفتنی است شاخص بانکی‌ها از اولین روز ۱۴۰۰روندی نزولی در پیش گرفته است. همچنین ۲۵۱میلیون برگه سهم بانکی بین سهامداران دست به دست شد. نمادهای گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در بورس امروز، با ۱۵۶میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات و همچنین با حدود ۹۰میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را از آن خود کردند.

بانک تجارت

قیمت سهام بانک تجارت در معاملات امروز بازار سهام تغییری نسبت به روز گذشته نکرد. همچنین سهامداران بانک تجارت تا پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشستند. قیمت این سهام در آخرین معاملات به ۲,۵۸۰ریال و قیمت پایانی آن به ۲,۶۳۰ریال رسید. با جا به جایی سه میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته نیز کمتر شد. گفتنی است حدود ۷۷درصد خریداران و ۱۰۰درصد فروشندگان این نماد حقیقی‌ها بودند.

بانک صادرات

قیمت سهام بانک صادرات در معاملات امروز بازار سهام تغییری نسبت به روز گذشته نکرد. همچنین سهامداران بانک صادرات نیز تا پایان معاملات در صف فروش سنگینی به انتظار نشستند. گفتنی است حدود ۸۴درصد خریداران و ۹۷درصد فروشندگان این نماد حقیقی‌ها بودند. همچنین قیمت پایانی سهام بانک صادرات ۲,۳۳۰ریال باقی ماند. همچنین با جا به جایی ۲.۵میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روزهای گذشته به شدت کاهش یافت.

بانک ملت

سهام بانک ملت در معاملات امروز بازار سهام با یک درصد افت رو به رو شد. معاملات امروز بانک ملت متعادل آغاز شد اما این نماد در نیمه دوم معاملات به صف فروش نشست. این نماد چهارمین نماد با بیشترین ارزش معاملات در بورس امروز شناخته شد. همچنین با جا به جایی ۹۴میلیون برگه سهم، حجم معاملات این نماد نسبت به روز گذشته کاهش یافت. همچنین قیمت پایانی سهام بانک ملت به ۳,۹۴۰ریال رسید. گفتنی است حدود ۳۷درصد خریداران و ۷۸درصد فروشندگان این نماد حقیقی‌ها بودند.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وتجارت29فروردین

وبصادر29فروردین

وبملت29فروردین