امروز معامله‌گرها ۵۳میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و ۱.۶درصد از کل سهام سیمان‌ داراب‌ معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۸۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وپاسار»، «شستا»، «ساراب»، «وبملت» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۵۳میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۴۴میلیارد تومان دوم شد و سهام سیمان‌ داراب‌ نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام بانک پارسیان (وپارس) پس از بازگشایی با افت ۵.۲درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که ۱۵۶ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۱۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۶درصد از کل سهام ساراب معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۷.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هیچ نمادی به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان نرسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۷نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.29

رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.29