۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۲۸فروردین) / ۸۸درصد خرید اپال به دست حقوقی‌ها اتفاق افتاد

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 521154
اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۲۸فروردین) / ۸۸درصد خرید اپال به دست حقوقی‌ها اتفاق افتاد

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در اولین روز هفته دو درصد افت کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی حدود دو درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آخرین معاملات خود، عدد ۱۶,۹۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۹میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۶,۹۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «اپال» به رقم ۳۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۱۲درصد خریداران سهام اپال حقیقی‌ها و ۸۸درصد آن‌ها حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۱۸میلیون برگه سهم‌(۹۳درصد) را افراد حقیقی و یک میلیون برگه سهم(۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

«اپال» معاملات امروز خود را تقریبا متعادل آغاز کرد. این نماد در بیشتر دقایق بازار در حدود کمترین قیمت معامله می‌شد. هم‌گروهی‌های این نماد نیز سرخ‌پوش شدند.

 گفتنی است سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس چهارشنبه ۶اسفند عرضه اولیه شد. این نماد تا یک هفته بعد از عرضه اولیه نیز رشد کرد اما روز چهارشنبه ۱۳اسفند، صف خرید آن عرضه شد و شنبه ۱۶اسفند با افت قیمت مواجه شد. با این حال پس از دو روز سرخ‌پوشی، دوباره به روند صعودی خود بازگشت و تا روز ۲۶اسفند رشد کرد. سپس این نماد آخرین روز بورس ۹۹ را با سرخ پوشی ترک کرد. همچنین دو روز ابتدایی سال۱۴۰۰ را به روند سرخ نزولی خود ادامه داد و پس از آن سبز پوشید. این نماد هفته جاری را با افت قیمت آغاز کرد و سرخ‌پوش شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اپال28فروردین