۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۲۸فروردین۱۴۰۰ / افزایش سرمایه ۵۳۹درصدی خعمرا مورد تایید حسابرس قرار گرفت

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
کد خبر: 521152
کدال‌نگر ۲۸فروردین۱۴۰۰ / افزایش سرمایه ۵۳۹درصدی خعمرا مورد تایید حسابرس قرار گرفت

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. سکرما در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۴۴٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۵درصدی داشته است. شرکت گروه صنعتی بوتان در اسفند ماه حدود ۳۶۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود.

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«سهگمت»: افزایش سرمایۀ ۴۵درصدی شرکت سیمان هگمتان از محل سود انباشته در مرجع ثبت شرکت‌‎ها به ثبت رسیده‌است.

«خعمرا»:  افزایش سرمایه ۵۳۹درصدی شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

«آذریت»: هیات مدیره شرکت آذریت افزایش سرمایه ٣٢درصدی این شرکت از محل  مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را مورد تصویب قرار داد

اطلاعیه‌ها

«شنفت»:  شرکت نفت پارس از بهره برداری از  پالایش پارسیان سپهر خبر داد و اعلام نمود با توجه به اینکه شرکت نفت پارس با سرمایه گذاری هشت هزار و ۳۰۰میلیارد ریال، مالک ٢٠%سهام این شرکت می باشد، اثرات سود و زیانی ناشی از راه اندازی و فعالیت این پروژه بر عملکرد شرکت نفت پارس، متعاقباً در قالب اطلاعیه های عملکرد دوره ای و گزارشات تفسیری مدیریت افشا خواهد گردید.

صور‌ت‌های مالی

«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۴۴٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۶۵درصدی داشته است. همچنین حاشیه سود خالص این شرکت در دوره یاد شده به ۶١ درصد رسید. همچنین این شرکت بورسی  در خصوص تاثیر درآمدی افزایش نرخ سیمان شفاف سازی نمود.

«وجم»: شرکت سرمایه گذاری اعتماد جم در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣٣۶ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ۶۴درصدی داشته است.

«سنوین»: شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩، ۹۴میلیارد تومان سود انباشته محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل افت ۲۹درصدی داشته است.

«زپارس»: شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣۶٨۴ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۴٣١درصدی داشته است.

«کایتا»: شرکت ایتالران در ۶ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٧ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ۶۶درصدی داشته است.

«وآفر»: شرکت سرمایه گذاری ارزش آفرینان در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم هزار و ۶۷۸ریال سود محقق کرد.

«ومهستان»: شرکت کیا مهستان در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۱۲هزار و ۷۵۷ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ۶۱درصدی داشته است.

«لبوتان»: شرکت گروه صنعتی بوتان در اسفند ماه حدود ۳۶۰میلیارد تومان درآمد کسب نمود.

«وهور»: شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در ٣ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ بالغ بر ٣٣٠میلیون تومان سود عملیاتی داشته است. گفتنی است درآمد سود تضمین شده ٢۵٩۴درصد در ٣ماهه نخست سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

«وکادو»: شرکت سرمایه گذاری تکادو در ٩ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢۴١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ۵٢٧درصدی داشته است.

«اعتلاء»: شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز  در ۳ ماهه به سود  ۷۹۰ریالی رسیده و ۳ ماهه با کمک سود حاصل از فروش سرمایه گذاری‌ها به سود ۹۰۸میلیارد ریالی رسیده است

«سخاش»: شرکت سیمان خاش در ١٢ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ مبلغ ٧١٠٠ریال سود محقق کرده است که ٨٣درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.گفتنی است در این دوره درآمدهای عملیاتی ٧٣درصد و سود عملیاتی ٧٧درصد رشد داشته است.