۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / سود ۲۳۲درصدی سیمان قاین در سال ۹۹

۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۱۱
کد خبر: 520282
کدال‌نگر ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ / سود ۲۳۲درصدی سیمان قاین در سال ۹۹

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افشا اطلاعات بااهمیت «ثبهساز»، «فسازان»، «فاراک»، «سیتا»، «کباده» و «خکاوه» و دعوت به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه «قچار» از مهم‌ترین اطلاعیه‌هایی است که در این گزارش بررسی می‌شود.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شبهرن»: افزایش سرمایه ۳۶۰درصدی شرکت نفت بهران از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها ثبت شد.

اطلاعیه‌ها

«فاراک»: شرکت ماشین سازی اراک، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، اعلام کرد که این شرکت برنده مناقصه حمل و نصب تاورهای PDH مجتمع پتروشیمی مهر پترو کیمیا گردیده است . مبلغ پروژه ۵،۳۱۶،۰۰۰ یورو ( معادل ۱،۴۷۷،۹۹۲ میلیون ریال ) بوده که با نرخ هر یورو ۲۷۸،۰۲۷ ریال ( نرخ فروش یورو در تاریخ روز کاری قبل در سامانه سنا ) به ریال تبدیل شده است .

«سیتا»: شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از واگذاری سهام مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران خبر داد. این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری تعداد ۱۲۵.۵۳۴.۷۲۹ سهم معادل ۵۲.۳% سهام شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران (سهامی عام) متعلق به خود، از طریق عرضه سهام به صورت عمده (کنترلی) و با شرایط مندرج در اطلاعیه مدیریت محترم عملیات بازار بورس اوراق بهادار تهران (به شرح پیوست) اقدام نماید. 

«کباده»: شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد. به این ترتیب قیمت فروش خاک sp۳۰۰-sp۴۰۰-sp۵۰۰-sp۶۰۰-sp۷۰۰-sp۹۰۰-spv۲c-spl از قیمت ۹۸۰,۰۰۰ریال به ۱,۲۱۶,۲۵۰ریال افزایش یافت.

«ثزاگرس»: شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس چهار محال و بختیاری، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از تسویه حساب تسهیلات بانک ملی و فک رهن سندمالکیت پروژه تجاری،مسکونی و خدماتی زاگرس واقع در شهرکرد - گودال چشمه متعلق به شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس چهار محال و بختیاری (سهامی عام) به مبلغ ۹۳۰,۰۰۰میلیون ریال خبر داد.

«شلعاب»: شرکت لعابیران با توجه به افزایش سرمایه ۲۷۵درصدی، مهلت پذیره نویسی عمومی را از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ اعلام کرد.

«خکاوه»: شرکت سایپا دیزل، در افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، اعلام کرد که تعداد ۱۰۵۲دستگاه یارانه صرفه جویی اسقاط خودروهای فرسوده جمعاً به مبلغ ۳.۰۹۷.۶۴۹.۵۱ دلار که پس از کسر هزینه های کارمزد و سایر هزینه های مرتبط به موضوع یارانه در پایان سال مبلغ ۶۱۵.۳۳۱ میلیون ریال به عنوان درآمد غیرعملیاتی در دفاتر ثبت گردیده است.

«فسازان»: شرکت غلتک سازان سپاهان، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از خرید سه فقره زمین به همراه سوله خبر داد.

«حفارس»: شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، اعلام کرد که با توجه به ابلاغ قرارداد تصدی و مدیریت خدمات حمل و نقل و جابجایی کالاهای شرکت بازرگانی دولتی ایران در ۹ استان به این شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ اثرات حاصل از آن بر عملکرد شرکت به شرح نامه پیوست به اطلاع سهامداران می رسد.

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران، طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب، از برگزاری مزایده مشارکت در ساخت پروژه شهرک صنعتی هایتک به مساحت ۲.۰۰۰.۰۰۰ متر مربع در شهر تهران خبر داد. متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مزایده تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ به محل شرکت مراجعه نمایند. آخرین مهلت ارائه پیشنهادات تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ خواهد بود. 

اطلاعیه دعوت به مجامع

«هجرت»: شرکت پخش هجرت سهامداران را در تاریخ۲۰اردیبهشت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ دعوت کرد. در این جلسه به موارد استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره پرداخته خواهد شد.

«شتهران»: شرکت داروسازی تهران شیمی، مجمع عمومی فوق العاده برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ که قرار بود در تاریخ ۲۹فروردین برگزار شود را به تاریخ دیگری موکول کرد.

«قچار»: شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال سهامداران را در تاریخ ۴اردیبهشت به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.

گزارش‌های دوره‌ای

«سقاین»: شرکت سیمان قاین اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی ۵۹درصد، سود ناخالص ۷۰درصد و سود خالص هر سهم ۲۳۲درصد افزایش یافته است.

«کخاک»: شرکت صنایع خاک چینی ایران گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۲۹۲,۲۱۴میلیون ریال بوده است.

«فرآور»: شرکت فرآوری مواد معدنی ایران گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش فروش اسفند ماه این شرکت ۲۵,۱۱۹میلیون ریال بوده است.

«سخزر»: سیمان خزر اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی ۵۸درصد، سود ناخالص ۷۴درصد و سود خالص هر سهم ۸۷درصد افزایش یافته است.

«وسکاب»: شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای سه ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خود را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۴۶درصد و سود خالص هر سهم ۴۸درصد نسبت به دوره مشابه کاهش یافته است.