امروز معامله‌گرها ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت ۶.۷درصد از کل سهام خدمات فنی فولاد یزد معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شپنا»، «خودرو»، «شتران» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که ۳۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۳۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۷درصد از کل سهام خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.23

رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.23