۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

کدال‌نگر ۲۰ فروردین۱۴۰۰/ افزایش سرمایه ۳۰۰درصدی شرکت پاکسان

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۰:۳۲
کد خبر: 519126
کدال‌نگر ۲۰ فروردین۱۴۰۰/ افزایش سرمایه ۳۰۰درصدی شرکت پاکسان

شرکت‌های سیمان خاش و بهپاک، زمان پرداخت سود سهامداران خود را اعلام کردند. همچنین شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی کوثر و شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده خود خبر دادند.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینسهیل بانی؛ کدال‌نگر ۲۰ فرروردین ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شپاکسا»: شرکت پاکسان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۳۰۰درصدی این شرکت خبر داد.

اطلاعیه‌ها

«تکشا»: شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی کوثر اعلام کرد حق تقدم‌های استفاده نشده مربوط به افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹.۰۳.۰۷ را به مبلغ ۳۸میلیارد تومان به فروش رسانده است.

«ثفارس»: شرکت عمران و توسعه فارس از فسخ قرارداد فروش مجتمع دلگشا خبر داد.

«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته گری از افزایش نرخ فروش ماسه‌های ریخته‌گری و صنعتی اطلاع داد.

«پخش»: شرکت پخش البرز اعلام کرد طی توافقات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی کشور در اواخر آذر ماه سال گذشته بالغ بر ۸۲۰میلیارد ریال از مطالبات این شرکت از طریق دریافت اوراق خزانه نوع اول تسویه شده و فرآیند انتقال اوراق در اسفند ماه به پایان رسیده است.

«بزاگرس»: شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر اعلام کرد حق تقدم های استفاده نشده مربوط به افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹.۰۴.۰۴ را به مبلغ ۴۸میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به فروش رسانده است.

پرداخت سود

«سخاش»: بنابر اعلام شرکت سیمان خاش، سود سهامداران زیر یک درصد، از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۰۱ الی ۱۴۰۰.۰۸.۳۰، و سود سهامداران بالای یک درصد از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۰۱ الی ۱۴۰۰.۰۹.۳۰، به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«بهپاک»: شرکت صنعتی بهپاک، سود سهامداران حقیقی این شرکت را از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۱۷ الی ۱۴۰۰.۰۸.۲۵ به شماره حساب‌های اعلام‌شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران، در سال مالی منتهی به ۹۹.۰۹.۳۰، برای هر سهم ۷۱ریال سود محقق کرده‌است که ۶۰ریال به ازای هر سهم را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.