۰ نفر

مفتح تشریح کرد؛

بررسی چشم‌انداز بازار سرمایه و وضعیت درآمدی کشور در سال جاری با حضور مسئولان اقتصادی

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۲۴
کد خبر: 517965
بررسی چشم‌انداز بازار سرمایه و وضعیت درآمدی کشور در سال جاری با حضور مسئولان اقتصادی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: این کمیسیون وظیفه نظارت بر اجرای قانون بودجه را در طول سال برعهده دارد. بنابراین ما برای اولین جلسه در سال جدید از مسئولان اقتصادی کشور برای بررسی چشم‌انداز بازار سرمایه و وضعیت اقتصادی با محوریت وضعیت درآمدهای کشور دعوت به عمل آوردیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: در این نشست دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی، بذرپاش، رییس دیوان محاسبات کل کشور، دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، پارسا، رییس سازمان امور مالیاتی و قنبری، رییس سازمان خصوصی‌سازی به همراه معاونان و کارشناسان دستگاه‌‌های مربوطه خود حضور یافتند.

وی تصریح کرد: این مسئولان ابتدا گزارش و تصویری از چگونگی اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده و در ادامه، برنامه‌های خود را برای تحقق درآمدهای بودجه در سال جاری و دیگر موضوعات مربوطه برای نمایندگان مجلس تشریح کردند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: همچنین برای جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون هم از نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه دعوت کرده‌ایم تا درباره عملکرد منابع و مصارف (دریافت‌ها و پرداخت‌ها) قانون بودجه سال ۹۹ و اقدامات به عمل آمده جهت اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مطالب خود را بیان کند.

مفتح اظهار کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این جلسات تلاش دارد تا تصویر کلی از نحوه اجرای بودجه سال ۱۴۰۰ بدست آورده و راهکارهای اجرایی آن و موانع احتمالی که دستگاه‌های اجرایی با آن مواجه خواهند شد را شناسایی کند.