۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۱۴فروردین)/ بیشترین تاثیر منفی بر شاخص به فولاد مبارکه رسید

۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبر: 517390
اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۱۴فروردین)/ بیشترین تاثیر منفی بر شاخص به فولاد مبارکه رسید

سهام فولاد مبارکه اصفهان با افت دو درصدی اولین نماد تاثیرگذار در افت شاخص شد. این نماد اولین روز هفته را با صف فروش آغاز کرد.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان حدود دو درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.  همچنین با تاثیر هزار و ۴۱۲واحدی اولین نماد تاثیرگذار بر افت شاخص شناخته شد.

امروز «فولاد» اولین روز هفته را با سرخ‌پوشی و صف فروش ۲۰میلیونی آغاز کرد. حجم این صف تا نیمه بازار به ۴۵میلیون نیز رسید و پس از آن رفته رفته از حجم آن کاسته شد تا در ساعت ۱۲و ۳۰دقیقه بازار را با صف فروش ۲۸میلیونی ترک کرد.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۴۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین ۲۷میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۴۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود ۳۷میلیارد تومان ثبت شد. همچنین ۱۷درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۸۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۶میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را افراد حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فولاد14فروردین