امروز معامله‌گرها ۵۵۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت و هفت درصد از کل سهام بازرسی مهندسی و صنعتی ایران معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۸۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «پتایر»، «شتران»، «خزامیا» و «کرمان» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز هفته معادل ۵۵۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، ایران تایر پس از معاملاتی به ارزش ۱۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که ۷۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۳۵۵یلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز هفت درصد از کل سهام بازرسی مهندسی و صنعتی ایران (خبازرس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۱.۶درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.11

رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.11