امروز معامله‌گرها ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۶درصد از کل سهام صنعت روی زنگان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۹۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شتران»، «شستا»، «شگویا» و «خساپا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۲۳۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

امروز سهام بانک‌های صادرات (وبصادر)، ملت (وبملت) و تجارت (وتجارت) پس از بازگشایی در صفر تابلو، در ادامه با افت بیش از یک درصدی قیمت، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۵۱۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۴۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۶درصد از کل سهام صنعت روی زنگان معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۷نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.01.10

رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.10