خالص سفارشات فروش سهام از رقم دو هزار و ۴۳۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و گفتنی است حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۱۰.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد..

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۴۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «بنو» و «سدور» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۰۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شتران»، «قیستو» و «شگویا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۸۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۳۰میلیارد تومان (۳۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۱۰.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۴۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده‌های نفتی» با تقاضای خرید ۲۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۲درصد از سه هزار و ۶۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۲۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۳۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برترین صفوف خرید و فروش 99.12.27

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.12.27