۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۲۶اسفند)/ برکت به صف فروش نشست

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبر: 514156
اگر سهام برکت دارید، بخوانید(۲۶اسفند)/ برکت به صف فروش نشست

در پایان معاملات بورس امروز سهام برکت یک درصد افت کرد و در میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. این نماد علی رغم رشد ۳۶هزار واحدی شاخص کل، بازار را با صف فروش ترک کرد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» دقایق ابتدایی بازار را متعادل و در محدوده قیمتی ۳۶۰۰تومان آغاز کرد. اما برعکس روند صعودی شاخص کل، رفته رفته در قیمت‌های پایین‌تری خرید و فروش شد تا اینکه به صف فروش نشست. دقایقی این صف برچیده شد اما طولی نکشید که سهامداران دوباره برای فروش صف کشیدند. این نماد حدود دو هفته است که روندی صعودی در پیش گرفته و روز گذشته نیز با رشد مواجه شد.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۳۴,۲۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۹۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۴,۵۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۳۴۰میلیارد تومان رسید. همچنین اکثر خریداران سهام برکت حقیقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۹۶میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت26اسفند