۰ نفر

سهامداران سایپا بخوانند (۹۹.۱۲.۲۴)

ثبت حجم معاملات یک میلیارد و ۷۰۰میلیون واحدی برای خساپا/ خساپا با حمایت حقوقی‌ها همراه شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 513500
 ثبت حجم معاملات یک میلیارد و ۷۰۰میلیون واحدی برای خساپا/ خساپا با حمایت حقوقی‌ها همراه شد

در معاملات بورس امروز سایپا با رشد پنج درصدی قیمت ۲,۲۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این سهم از رقم ۳۸۵میلیارد تومان عبورکرد.

اخبار روزانه «خساپا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سایپا با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲,۲۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش ازیک میلیارد و ۷۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲,۲۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز خساپا از رقم ۳۸۵میلیارد تومان عبورکرد. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، یک میلیارد و ۴۶۰میلیون برگه سهم (۸۶درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۲۴۰میلیون برگه سهم (۱۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است خساپا با ثبت رشد پنج درصدی به صف خرید نشست و پس از آن با تعدیل معاملات این صف عرضه شد. همچنین این نماد بورسی در معاملات امروزش با حمایت حقوقی‌ها همراه شد و با ثبت حجم معاملات یک میلیارد و ۷۰۰میلیون واحدی در صدر حجم معاملات نمادها قرار گرفت.

برای مشاهده تصویردر اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

خساپا