خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم چهار هزار و ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت نبوه سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک دی بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاین_هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۱۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «دی»، «کیسون» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «سیتا» و «کزغال» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۵۰میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۰میلیارد تومان (۱۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۳۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش حدود ۳۶۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید بیش از ۹۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۱۷درصد از پتج هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۲۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزارو ۱۴۰میلیارد تومان خواهد رسید

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدبرترین صفوف خرید و فروش 99.12.23

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.12.23