امروز معامله‌گرها ۳۱۰میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۱۳درصد از کل سهام بازرسی و مهندسی صنعتی ایران معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۸۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «شپنا»، «خودرو»، «فولاد» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۳۱۰میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌ها نفتی» تعلق داشت به طوری که ۸۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۷۹۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۳درصد از کل سهام بازرسی و مهندسی صنعتی ایران (خبازرس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۵.۴ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 99.12.18

رتبه بندی ارزش معاملات 99.12.18