۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام شپنا دارید،بخوانید (۱۸اسفند)/ پالایش نفت اصفهان مورد توجه حقیقی‌ها قرار گرفت

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۵
کد خبر: 512088
اگر سهام شپنا دارید،بخوانید (۱۸اسفند)/ پالایش نفت اصفهان مورد توجه حقیقی‌ها قرار گرفت

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان، با رشد قیمت ۵.۵درصدی مواجه و در میان نمادهای پرتراکنش و تاثیرگذار بر رشد شاخص کل نمایان شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد حدود ۵.۵درصدی مواجه شد و میان نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

پالایشی‌ها در روز گذشته از قرمز به سبز تغییر رنگ دادند و امروز نیز از اقبال خوب حقیقی‌ها برخوردار شدند. گفتنی است گروه فرآورده‌های نفتی بیشترین ورود پول حقیقی را در بورس امروز از آن خود کرد. 

معاملات امروز سهام پالایش نفت اصفهان متعادل کلید خورد. پس از گذشت دقایقی به صف خرید ۶۰میلیونی نشست. این صف چند مرتبه برچیده شد اما در نهایت با صف خرید ۴۵میلیونی بازار را ترک کرد. «شپنا» پنجمین نمادی بود که بر رشد شاخص کل تاثیر مثبت گذاشت(۱۲۱۶واحد).

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۲۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۶درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن ۲۴۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۱۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز « شپنا» به رقم ۲۹۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۹۲میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۷میلیون سهم (۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا18اسفند