در بورس امروز معامله‌گرها پنج هزار و ۶۵میلیارد تومان سهام شپنا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت و ۳.۴درصد از کل سهام گروه دارویی برکت معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۶۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «اپال»، «شپنا»، «سمگا» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۶۱۵میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، فرآوری معدنی اپال کانی پارس پس از معاملاتی به ارزش ۵۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که ۶۶۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۶۳۵میلیارد تومانی دوم شد و «استخراج کانه‌های فلزی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۴درصد از کل سهام «برکت» معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۶.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن‌ها کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات17.12.99

رتبه بندی ارزش معاملات 99.12.17