۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۱۶اسفند)/ صف خرید برکت در اولین روز هفته

۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۶
کد خبر: 511436
اگر سهام برکت دارید، بخوانید (۱۶اسفند)/ صف خرید برکت در اولین روز هفته

در پایان معاملات بورس امروز سهام برکت با رشد ۵.۵درصدی مواجه شد. معاملات امروز گروه دارویی برکت با صف خرید ۴۰میلیونی همراه بود. برکت برای سومین روز متوالی رشد کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورسی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با رشد حدود ۵.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

برکت در دقایق ابتدایی بازار به صف خرید ۴۰میلیونی نشست و پایان معاملات این نماد نیز همچنان با صف خرید همراه بود. این نماد در دو روز کاری گذشته نیز شاهد رشد بود و امروز نیز علی رغم ادامه‌دار شدن ریزش بازار رشد این نماد متوقف نشد. گفتنی است برکت بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را از آن خود کرد(۲۲۰واحد). همچنین هم‌گروهی‌های برکت یکدست سرخ‌پوش شدند.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد ۲۹,۹۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۶درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۹,۷۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم ۸۷میلیارد تومان رسید. همچنین اکثر خریداران سهام برکت حقیقی‌ها بودند. از طرف دیگر، ۲۲میلیون برگه سهم (۷۷درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶میلیون سهم (۲۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

برکت16اسفند