۰ نفر

اقتصاد‌آنلاین گزارش میدهد؛

اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۱۲اسفند)/ شستا یک قدمی صف فروش

۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۵
کد خبر: 510381
اگر سهام شستا دارید، بخوانید (۱۲اسفند)/ شستا یک قدمی صف فروش

قیمت سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ابتدای معاملات با رشد مواجه شد اما این رشد پایدار نماند.

برای خواندن آخرین اخبار «شستا» اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی حدود یک درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

شستا معاملات خود را متعادل آغاز کرد. در ابتدای معاملات سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی روند خوبی را در پیش گرفت و تا قیمت ۱۹۵۰تومان هم معامله شد. در نیمه دوم بازار همزمان با کاهش شدت رشد شاخص کل، قیمت این نماد نیز به کف بازه مجاز امروز نزدیک شد. اگرچه در دقایق پایانی صف فروش نسبتا سبکی شکل رفت اما به سرعت برچیده شد. این نماد برای سیزدهمین روز با افت قیمت مواجه شد. شستا دومین نمادی بود که در شاخص کل تاثیر منفی به جا گذاشت.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۸,۷۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۷درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن ۱۰۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۸,۹۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۱۹۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۰درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۵میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را افراد حقیقی و تعداد ۱۰میلیون سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا12اسفند