۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران بانک ملت بخوانند (۹اسفند)/ وبملت همچنان در مسیر نزول

۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
کد خبر: 509454
سهامداران بانک ملت بخوانند (۹اسفند)/ وبملت همچنان در مسیر نزول

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. وبملت در بازار امروز به جز دقایقی که متعادل معامله شد، در صف فروش به سر می‌برد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورسی اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۷۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۰۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۷۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۷۵میلیارد تومان رسید. همچنین ۴۰درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۶۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۷۳میلیون برگه سهم (۸۵درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳۱میلیون سهم (۱۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام بانک ملت و دیگر همگروهی‌هایش(به جز بانک سامان و شهر) با کاهش قیمت مواجه شدند. وبملت معاملات امروز خود را با صف فروش حدود ۱۳۰میلیونی آغاز کرد. در میانه راه صف برچیده شد. پس از گذشت دقایقی، سهامداران صف فروش سبک‌تری تشکیل دادند و پایان معاملات این نماد با صف فروش۲۵میلیونی همراه شد. گفتنی است این نماد برای نهمین روز متوالی با افت قیمت مواجه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت9اسفند