۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۹۹.۱۲.۲)

رشد ارزش معاملات فولاد/ تداوم ریزش قیمت‌ در فولاد

۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸
کد خبر: 507471
 رشد ارزش معاملات فولاد/ تداوم ریزش قیمت‌ در فولاد

فولاد امروز با افت کمی نسبت به روز معاملاتی گذشته قیمت ۱۲,۱۸۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از ۱۱۵میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت ۰.۱۶درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۰۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۱۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۱۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۱۴۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۷۹درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۲۱درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۹۸میلیون برگه سهم (۸۴درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۰میلیون برگه سهم (۱۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

در روند معاملات امروز ، شاهد افزایش حدود ۱۰۰درصدی در حجم و ارزش معاملات فولاد بودیم. همچنین فولاد در دقایق پایانی با کم شدن فشار فروش معاملاتی متعادل برای خود ثبت کرد. در نهایت این نماد بورسی با ثبت قیمت ۱۲,۰۹۰به معاملاتش پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

فولاد