۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۲اسفند)/ رشد ۶درصدی فملی در اولین روز هفته

۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبر: 507446
اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۲اسفند)/ رشد ۶درصدی فملی در اولین روز هفته

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در اولین روز هفته ۶درصد رشد کرد. همچنین فملی با صف خرید ۵۰میلیونی به معاملات خود پایان داد.

برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن اخبار سهام «فملی» اینجا کلیک کنید!

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد ۵.۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

فملی معاملات این هفته خود را با صف خرید ۱۷۰میلیونی آغاز کرد. پس از به صورت متعادل معامله شد و در ساعت ۱۲و ۳۰دقیقه با صف خرید ۵۰میلیونی به معاملات خود پایان داد. سهام فملی پس از دو روز کاری متوالی افت، با رشد قیمت مواجه شد. همچنین این نماد در اولین روز بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل(۳۲۶۸واحد) را از آن خود کرد.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۸۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود ۶درصد افزایش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود ۳۷۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۷۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به ۴۸۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۹۶میلیون برگه سهم (۷۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۸۰میلیون سهم (۲۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

فملی2اسفند